Veelgestelde vragen

Wat zijn samples?
Voordat een collectie uitkomt worden er producten gemaakt, welke gebruikt worden om door een vertegenwoordiger aan de detaillist te showen. Een detaillist kan hierop de inkoop bepalen. Deze producten worden samples genoemd. Deze producten kunnen dus afwijken van de productie, bijvoorbeeld een andere kleur print, rits of batch.

 

Wat is de minimale orderwaarde?
Op onze platform houden wij een minimale orderwaarde van € 25,- aan. Dit wordt aangegeven tijdens het plaatsen van een order. Door onze hoge vaste en variabele kosten dienen wij dit te hanteren. 

 

Hoe valt een merk?
Over het algemeen vallen de merken die wij verkopen op de maat. Dat betekent dat de lichaamslengte van jouw kind kan aanhouden voor een maat, dus bijvoorbeeld is jouw dochter tussen de 111 en 116 cm lang, dan zal zij maat 116 dragen. Voor meer uitleg over een maat van jouw kind kun je de volgende website bezoeken; https://www.kindermaten.com/pages/Maattabel.html

 

Ik heb mijn bestelling geplaatst en wil er nog wat bij, kan dat?
Indien je nog geen mail van ons hebt ontvangen, dat jouw order met dhl verstuurd is, dan is jouw bestelling nog niet verzonden en kan er nog wat bij. Je plaatst een nieuwe bestelling, betaalt met Ideal en klikt aan ophalen in Amstelveen. Dan betaal je niet dubbel de verzendkosten. Bij de opmerkingen zet je het ordernummer van de bestelling waar deze bijgevoegd moet worden.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij doen ons best de bestelling zo snel mogelijk bij jou te leveren. Wij houden twee à drie werkdagen levertijd aan.

 

Wat zijn de verzend- en handlingskosten?
De vermelde prijzen zijn exclusief verzend- en handlingskosten. 

De standaard verzendkosten bedragen € 6,25 per pakket €4,25 brievenbus pakket. Vanaf een bestelbedrag van €149,- gratis. (Nederland) 
Verzenden naar België is €9,25 vanaf een bestelbedrag van €149,- gratis.

Wij verzenden alle bestellingen met de pakketpost van PostNL/DHL (in Nederland en België). Daardoor beperken wij het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport.

 

Door welke vervoerder wordt mijn pakket geleverd?
Levering verloopt via de postbezorger van PostNL/DHL. De levertijd is meestal tussen de twee à drie werkdagen. 

 

Waarom staat er een sticker met lagere prijs op het kledingstuk wat ik gekocht heb?
Wij hebben ook sales in onze showroom in Amstelveen. Het kan dus weleens voorkomen dat het item daar goedkoper is. 
 
 
 
Kan het voorkomen dat er iets ontbreek in mijn bestelling?
Wij verkopen outlet items en samples, vaak enkele stuks. Het kan dus zijn dat er een item ontbreekt uit uw bestelling. Wij crediteren dit item en u krijgt daar bericht over. Excuses voor het ongemak, maar dit kan weleens gebeuren.

 

Kan ik mijn pakket gratis ophalen? Dat kan zeker! Je kunt jouw bestelling ophalen op afspraak in de showroom van SampleSale4Kids, Zetterij 7-9, 1185 ZZ in Amstelveen. Mogelijkheden tot ophalen zijn op maandag, dinsdag, donderdag tussen 9 en 14 uur en vrijdag tussen 10 en 14 uur. Let op; dit kan alleen op afspraak, dus graag eerst een e-mail sturen met jouw voorkeur.Indien wij de bestelling hebben gepickt, krijg je een mail waarin staat dat de bestelling klaar ligt om opgehaald te worden. De bestelling kan met Ideal betaald worden, maar ook contant bij het ophalen.

Kan ik mijn product ruilen/retourneren?
Wij verkopen samples en daar is de prijs ook naar. Dus helaas kunnen de items niet geruild/geretourneerd worden.

 

Ik heb een klacht?
Heb jij toch een klacht of andere vraag. Neem dan contact met ons op via [email protected]. Wij zullen altijd een passende oplossing voorstellen.

* We zullen uw e-mailadres nooit met iemand anders delen.
iDEAL Bancontact Cash
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...