Verzend & retourbeleid
Verzend- en handlingskosten
Voor verzending binnen Nederland gelden de volgende tarieven:
- €6,95 per standaardpakket
- €4,25 voor een brievenbuspakket
- Gratis verzending vanaf een bestelbedrag van €99,-
Voor verzending naar België:
- €11,95 per pakket
- Gratis verzending vanaf een bestelbedrag van €99,-
Alle bestellingen worden verzonden via de pakketdiensten van PostNL of DHL (in Nederland en België). Zo minimaliseren we het risico op vermissing, schade of diefstal tijdens het transport.
Minimale orderwaarde
Op ons platform hanteren wij een minimale orderwaarde van €25,-. Dit wordt duidelijk aangegeven tijdens het plaatsen van je bestelling.
Vanwege hoge vaste en variabele kosten zijn wij genoodzaakt deze ondergrens te hanteren.
Retourneren
We hopen natuurlijk dat je blij bent met je aankoop. Mocht je toch iets willen retourneren, dan kan dat uiteraard. Lees hieronder goed de retourvoorwaarden en het retourproces.
Retourvoorwaarden
Je kunt artikelen binnen 14 dagen retourneren, mits ze voldoen aan de volgende voorwaarden:
- De kleding is ongedragen, onbeschadigd, rookvrij en vrij van andere geuren
- Retouren moeten worden aangemeld via je account onder ‘Mijn bestellingen’ Heb je geen account? Neem dan contact met ons op voor het retourformulier.
- Retourkosten zijn voor eigen rekening
- Hygiënische artikelen zoals badkleding en ondergoed kunnen niet worden geretourneerd
Verwerkingsbijdrage retouren
Voor elk geretourneerd artikel vragen we een verwerkingsbijdrage van €2,-.
Waarom? We willen meer bewustwording creëren over de impact en kosten van retourneren. Zo kunnen we onze prijzen laag houden en duurzaam blijven werken.
Retour aanmelden: zo werkt het
- Log in op je account.
- Ga naar 'Mijn bestellingen'.
- Klik op 'Bekijken' bij de betreffende bestelling.
- Onderaan de pagina selecteer 'Artikelen retourneren'.
- Verzend het geretourneerde artikel(en) op eigen kosten met DHL of PostNL.
Let op: Vergeet niet een briefje erbij te doen met uw gegevens en ordernummer.
Retouradres
SampleSale4Kids – t.a.v. afdeling retouren
Zetterij 7-9
1185 ZZ Amstelveen
Nederland
Let op: Vergeet niet een briefje erbij te doen met uw gegevens en ordernummer.
Omruilen?
Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. Wil je een andere maat of kleur? Plaats dan een nieuwe bestelling.
Klachten of beschadigde artikelen
Heb je een beschadigd, defect of verkeerd artikel ontvangen? Neem dan altijd eerst contact met ons op voordat je iets retourneert. Stuur bij voorkeur een e-mail naar [email protected] of stuur ons een WhatsApp via +31 (0)20 761 0390. We helpen je graag verder.
Verantwoordelijkheid & verzekering
Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor je retourzending. Retouren zijn niet standaard verzekerd. Wil je zekerheid? Verstuur je retour dan met een track & trace-code via een betrouwbare vervoerder.
Terugbetaling
Zodra wij je retour hebben ontvangen, betalen we het bedrag (minus €2 per artikel) binnen 10 werkdagen terug via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je retour verwerkt is.
Artikelen die zichtbaar gedragen of beschadigd zijn, worden niet geaccepteerd voor retour.
Artikelen die zichtbaar gedragen of beschadigd zijn, kunnen wij niet retour nemen.
In dat geval ontvangt u van ons bericht met de mogelijkheid het artikel (op eigen kosten) terug te laten sturen.
Heb je vragen of hulp nodig bij je retour?
Neem gerust contact met ons op via [email protected] of WhatsApp ons op +31 (0)20 761 0390.